Gakran Ismételt Kérdések

 

Termékeink

Miért döntsek az IMAGE Skincare termékek mellett?

Klinikai bőrápolási márkaként biztonságos, bizonyítottan hatékony összetevőkkel és okos növényi hatóanyagokkal dolgozunk - hogy az Ön bőre a lehető legegészségesebb legyen. Elhagytuk azokat az összetevőket, melyekre a bőrének nincs szüksége; minden

Hol találom online a termékeket hatóanyag listáját?

Minden egyes termék összetevő listáját elolvashatja, ha rákattint az adott termék lapján az „Összetevők” fülre.

Az IMAGE Skincare teszteli a termékeket állatokon?

Nem, nem teszteljük őket állatokon.

Az IMAGE Skincare termékei parabénmentesek?

Az IMAGE Skincare elkötelezte magát a biztonságos termékek mellett, nem használ vegyi tartósítóanyagokat, pl. parabéneket. Az IMAGE Skincare minden termékcsaládja parabénmentes.

Biztonsággal lehet használni az IMAGE Skincare termékeit várandósság idején?

Javasoljuk, hogy egyeztessen orvosával, aki eldönti, hogy melyik termékeket használhatja terhesség alatt.

Miért kell felkeresnem kozmetikust vagy bőrgyógyászt?

Minden esetben javasoljuk, hogy keressen fel szakembert, mert ő tudja összerakni a teljes bőrápolási terméksort. Az otthoni termékek segítenek a kitűzött célok elérésében, és a szakemberek által végzett peelingek és kezelések is az eredményeket fokozzák.

Biztonsággal használhatom az IMAGE Skincare termékeket kemoterápia vagy más egészségügyi kezelések alatt?

Javasoljuk, hogy egyeztessen orvosával, aki eldönti, hogy melyik termékeket használhatja kezelése alatt.

Mit tegyek, ha allergiás vagyok a termék valamelyik összetevőjére?

Ha tudja, hogy valamelyik összetevőre allergiás, kérjük, ne használja a terméket, hanem előbb egyeztessen orvosával.

Szállítás

Milyen szállítási módok közül választhatok és mennyibe kerül a kiszállítás?

Feltöltés alatt...

Hogyan minősülhetek az ingyenes kiszállításra?

Feltöltés alatt...

Termékek visszaküldése

Megérkezett a csomag és sérült. Mit tegyek?

Nagyon sajnáljuk, ha sérült tételeket kapott. Kérjük, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot... Képviselőnk segítségével kicserélheti a terméket, vagy pedig írjon e-mailt...

Mi az IMAGE visszaküldési szabálya?

Feltöltés alatt...

Rossz terméket rendeltem, nem a megfelelőt, visszaküldhetem és kérhetem helyette a helyes terméket?

Igen, örömmel küldjük az Önnek megfelelő terméket. Kérjük, hogy hívja a .... számot, megrendelésének leadásától számított 15 napon belül, és egy képviselőnk örömmel segít Önnek.

Visszaküldhetem a terméket úgy, hogy leadom a helyi kozmetikusnál vagy orvosnál?

A termékeket annál a kozmetikusnál vagy orvosnál kell leadnia, ahol azt Ön vásárolta. Csak az IMAGE Skincaretől közvetlenül vásárolt termékeket küldheti vissza.

Online vásárlás

Weboldalunk harmadik féltől származó sütiket (cookie) használ működése folyamán, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassa Önnek. Részletek... Engedélyezem